رویای آبی

رویای آبی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 16216
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1







(badboy78.blogfa.com)

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست/ بــی وضــــو در کوچـــه لیلا نشســـت /

عشق آن شب مست مستش کرده بود/ فــــارغ از جـــام الــستــش کــــرده بــــود/

ســجـده ای زد بـــر لــــب درگــاه او/ پــــُر ز لـــیلــا شـــــد دل پـــــر آه او/

گـــفت یا رب از چه خوارم کرده ای / بــــر صلیب عـــشق دارم کرده ای/

جـــــام لـــیلــا را به دسـتـم داده ای / وندر این بازی شــکستم داده ای/

نشتر عشقش به جانم می زنی / دردم از لـــیلــا ســـــت آنم می زنی/

خسته ام زین عشق، دل خونم نکن/ من کـــه مجنونم تو مجنونم نــکن/

مــــرد ایــــن بـــازیــچـه دیگر نیستم / این تو و لـــیلــا ی تو... مــــن نیستم/

گــــفت ای دیــوانه لـــیلــا یــــــت منم / در رگ پنهان و پـــیــدایـــت منـــــم/

ســــالها بــــا جــــور لـــیلــا ســـاختی / من کنارت بـــــودم و نـــشناخـــتی/

عــشق لـــیلــا در دلـــت انـــداختم / صد قمــــار عشق یکجا بـــاخـــتم/

کـــــردمـــت آواره صــــحرا نـــــشد / گفتم عاقل می شوی اما نــشد/

سوختم در حسرت یک یـا ربــت / غیر لـــیلــا بــــــر نــــیــامد از لــبت/

روز و شب او را صـــدا کردی ولی / دیدم امشب با مـنی گفتم بلی/

مطمئن بودم به من سر می زنی / در حــــــریم خانه ام در می زنی/

حــــال این لـــیلــا که خوارت کرده بود / درس عشقش بی قرارت کرده بود/

مرد راهش بـــاش تا شاهت کنم / صد چو لـــیلــا کشته در راهت کنم/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دوست تنها تاريخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to blue-dream.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com